יום שבת, 14 בדצמבר 2013

מסיבת הלבבות של מיקה

טוב חברים, אחרי סופת שלגים ולילה ללא חשמל, יש לי סוף סוף זמן לספר לכם על מסיבת יום ההולדת של מיקה. הכל התחיל לפני כחודש וחצי כשמיקה ביקשה ממני ליום ההולדת מסיבה גדולה עם כל החברים מהגן. מכיוון שהדירה שלנו קטנה, התחלתי לבדוק מקומות כדי לערוך בהם את המסיבה. נוכחתי לגלות שלשכור מקום עולה בין 500-700 ש"ח, פלוס ליצנית שתפעיל את הילדים זה עוד 500-600 ש"ח, פלוס אוכל, שתיה ומתנות לילדים זה עוד 300-400 ש"ח. בקיצור כמעט 1,500 ש"ח למסיבה עבור ילדה בת 4 זה נראה לי ממש מוגזם. הבנתי ביני לבין עצמי שצריך לעשות משהו שגם ירצה את מיקה וגם את הכיס שלנו.

החלטתי לצמצם עלויות ולהכין את המסיבה לבד, כלומר שאוכל להשקיע יותר בעיצוב ובאיכות המתנות. מה שאומר "לפנק, לפנק, לפנק". הדבר הראשון שעשיתי זה להחליט שהמסיבה תיערך אצלנו בבית. וכן שנזמין כ 10-12 ילדות בלבד, וזו תהיה מסיבת בנות. ניגשתי למיקה (אני חייבת לציין שזה היה בהתלהבות רבה) והסברתי לה שאנחנו עושים יום הולדת של נסיכות. נתתי לה מספר נושאים לבחירה והיא החליטה לעשות מסיבת לבבות. לאחר שידעתי את נושא יום ההולדת, היה לי קל יותר בארגון. דבר ראשון כל ילדה קיבלה קשת עם בד טול קשור למעלה. הרי כל נסיכה צריכה שיהיה לה כתר על הראש!


ומה עם שרביט נסיכותי? גם שרביט הכנתי מסול נצנצים.


וכדי להפוך את יום ההולדת ליום הולדת בסטייל, הכנתי שפמים, שפתיים, משקפיים, פפיון וכתר מסול נצנצים והדבקתי על מקל כדי שיהיה אפשר להחזיק. ואז התמונות של יום ההולדת הפכו למשעשעות ומיוחדות.







וככה זה יצא:




ועוד תמונה שאני מאוד אוהבת:




אחרי הפעילות הקצרה, פיצה, שתיה, הדלקת נרות ואכילת עוגה (שגם היא היתה בצורת לב) כל נסיכה קיבלה מתנה קטנה לפני שהלכה.
את המתנות (תוצרת יד כמובן) חילקתי למתנות לילדות ומתנות לנערות (כי היו 2 קבוצות גילאים):
המתנה לילדות היתה תיק עם שתי ידיות ובתוכה יצירה להכין בבית.



והמתנה לנערות היתה תיק קטן עם ידית אחת ובתוכו שתי סיכות ראש שהכנתי.




לבסוף, כדי לצאת עם טעם של עוד, כל נסיכה קיבלה עוגיה מצופה בבצק סוכר בצורת לב. את העוגיות הזמנתי מבחורה מאוד מוכשרת והנה הקישור לדף שלה.


קצת תמונות מיום ההולדת הנסיכותי


זהו. מיקה שלי היתה מאושרת ושמחה
בסיכומו של יום, עלות יום ההולדת, כולל הכל, היתה בסביבות 500-600 ש"ח.
הפלוס הנוסף הוא שזה נותן סיפוק מאוד גדול, ובמידה ויש לכם ילדים מעט יותר גדולים, אפשר להפוך את כל ההפקה ליצירה משותפת וזה יכול להיות כיף גדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה